5/02/2011

Kampsun sai valmis!!!!! Nüüd võin teha muid asju :D

Lõpuks sain valmis
Suure meeste palmik kampsuni nimelt

Alustasin ma sellega jaanuaris ja sain valmis aprilli viimasel päeval



Pilt ei ole kõige õnnestunud, sest tehtud kiirustades ja õhtul hämaras. Modelliks oli mu 15 aastane armas poja. Poja mul veidi üle 190 cm nii et kampsun on vist XL mõõtu ja lõnga läks ca 1100 g. Miks panin ca, sest seljatükki kudusin ma kaks korda (sai liiga lai alguses) ja nüüd ma ei tea täpset lõnga kulu - vana köögi kaal ei ole eriti täpne ja ostetud 1,5 kg lõngast on alles ca 150 g + seljatükk ...

Siin on näha kuidas muster õla peale jääb



Muster suurelt



Siin üritasin pildile saada kaeluse kinnitamise/õmblemise kampsuni külge





Lisa piltidele üritasin saada kõik "erilised" kohad, mis minu jaoks veidi peamurdmist valmistasid.

3 comments: